tisdag 5 januari 2010

Tisdag!

Hej igen. Har funderat länge sen sista jag skrev. Har fortfarande tänkarna om vänner och kompisar. Jag vet nu mer om vilka som finns där för mig. Är trött på skit snack som finns här. Vissa ska då inte klaga på andra när dom själv gör samma sak tillbaka fast mot andra. Jag tror jag trivs så som det är nu men är ändå osäker. Hur är igentligen en riktig vän? Hur är en kompis? Vem är falsk? Vem är sig själv mot vänner och kompisar? Ska man verkligen berätta alla man har inom sig om man är osäker på vem man verkligen litar på? Är det sant med gammal vänskap rostar aldrig?
// Mia

1 kommentar:

  1. Har samma tankar som du gumman. Och som jag säger det så ska man inte säga vilka som står närmast. Men du vet var du har mej. Älska på dej min stjärtspank<3

    SvaraRadera